Felix
Full Member
|
Post by Felix on Oct 1, 2009 14:50:14 GMT 1
De Zeeuwse voorronde van de Metal Battle 2010 is op 21 februari 2010 in Brogum, Zierikzee.
Special acts zijn Severe Torture en Motley Crust (covers van o.a. Napalm Death, Obituary, Death en Morbig Angel)
|
|
|
Post by Natasja on Oct 1, 2009 16:20:21 GMT 1
Wel aanwezig misschien, Metal Battle is meestal wel gezellig, jammer dat het in Brogum is, zit ik altijd weer met het vervoer hmm..
|
|
Koen
Full Member
|
Post by Koen on Oct 2, 2009 7:36:05 GMT 1
Wel een eind weg idd.
Benieuwd wie er zich dit jaar allemaal aanmelden en meedoen.
|
|
|
Post by Robbert on Oct 2, 2009 15:06:30 GMT 1
jammer dat het in Brogum is, zit ik altijd weer met het vervoer hmm.. Tsja, wij zijn helemaal niet benaderd dit keer Maar ach, misschien kom ik wel als bezoeker dan ;D
|
|
|
Post by Natasja on Oct 2, 2009 17:34:20 GMT 1
Jammer, vindt 't Beest altijd wel de ideale locatie voor een metal battle maargoed, in Brogum zal het ook wel leuk worden hoop ik.
|
|
|
Post by Emillio on Oct 3, 2009 12:10:12 GMT 1
Altijd gezellig - idd jammer Brogum. 't Beest is wat Zeeland betreft ook wel het meest centraal. Soit, proberen bij te zijn in ieder geval
|
|
|
Post by Martijn on Oct 3, 2009 13:09:33 GMT 1
Wel aanwezig misschien, Metal Battle is meestal wel gezellig, jammer dat het in Brogum is, zit ik altijd weer met het vervoer hmm.. 21-2 is op een zondag dus je hebt een prachtige bus tot je beschikking .
|
|
Plague
Full Member
Unpure - Unholy - Untight
|
Post by Plague on Oct 3, 2009 17:56:44 GMT 1
Was inderdaad mooier geweest als het in tBeest gezet was, gezien het centraal gelegen Goes. Maar geen probleem, Brogum is ook altijd gezellig!
|
|
|
Post by Natasja on Oct 3, 2009 18:03:15 GMT 1
Ik dacht vanzelfsprekend op zaterdagavond aangezien dat telkens het geval was, maargoed zondagmiddag is ook niet verkeerd, zeker omdat we dan gewoon met de bus terug naar huis kunnen zoals jij zegt. Ik vermoed dat het weer een ernstige dag word hehehe.. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd welke bands er dit jaar zullen "strijden" tijdens de metal battle.
|
|
Sal
New Member
|
Post by Sal on Oct 13, 2009 15:53:25 GMT 1
Wel aanwezig misschien, Metal Battle is meestal wel gezellig, jammer dat het in Brogum is, zit ik altijd weer met het vervoer hmm.. Ik heb inmiddels m'n rijbewijs. Als ik ga, dan hoor je 't wel.
|
|
|
Post by Natasja on Oct 13, 2009 19:17:35 GMT 1
Wel aanwezig misschien, Metal Battle is meestal wel gezellig, jammer dat het in Brogum is, zit ik altijd weer met het vervoer hmm.. Ik heb inmiddels m'n rijbewijs. Als ik ga, dan hoor je 't wel. Gefeliciteerd met je rijbewijs trouwens maar eerder in dit topic waren we al tot de conclusie gekomen dat we gewoon met de bus kunnen aangezien het een zondagmiddag concert is. Misschien een andere keer.
|
|