|
Post by Natasja on Aug 14, 2009 17:59:21 GMT 1
Dynamo Outdoor 2009Zondag 30 Augustus Locatie: Catharinaplein (hartje Eindhoven, naast Dynamo) - 13.00 Line-up: Stahlzeit (Rammstein coverband) Mucky Pup (Crossover) Asphyx (Death/Doom Metal) Textures (Progressive Death/Thrash Metal) The Butcher (Hardcore) Municipal Waste (Thrash Metal/Crossover) Destine (Emo) Gratis entree!!! www.dynamo-eindhoven.nl/
|
|
|
Post by Natasja on Aug 27, 2009 18:41:08 GMT 1
Zondag alweer! Ik baal alleen dat die trein zo belachelijk duur is, het is niet normaal, 1 retourtje Goes - Eindhoven kost gewoon 34 euro.. Ik denk dat Jesper en ik maar een zomertour kopen voor twee personen, onbeperkt 1ste klas reizen door heel Nederland voor 40 euro, anders zou het 68 euro zijn, 2e klas. Is er niemand van dit forum die een OV of een kortingskaart heeft toevallig? Dat zou ook nog een optie zijn.
|
|
bj
New Member
|
Post by bj on Aug 28, 2009 15:48:44 GMT 1
Destine...
|
|
|
Post by Martijn on Aug 28, 2009 18:27:12 GMT 1
Dat zie jij dan weer he Ik zie Asphyx
|
|
Roos
Junior Member
|
Post by Roos on Aug 28, 2009 19:28:12 GMT 1
Kut zeg! Zondag komt iemand naar mn auto kijken
|
|
Plague
Full Member
Unpure - Unholy - Untight
|
Post by Plague on Aug 30, 2009 23:38:28 GMT 1
Was erg te pruimen, volgende keer weer!
|
|
|
Post by Natasja on Aug 30, 2009 23:54:02 GMT 1
Het was een leuk dagje, gezellig vooral. Municipal Waste wel aardig, ben er niet helemaal dol op, Textures voor het grootste deel gemist en Asphyx was vet. Zal morgen nog wel een langer verslagje typen hehe.
|
|
|
Post by Martijn on Aug 31, 2009 16:27:41 GMT 1
Was inderdaad goed te doen, enorm veel gelachen.
|
|
|
Post by Natasja on Aug 31, 2009 18:30:36 GMT 1
Helaas maar 1 filmpje gemaakt, ik stond niet echt op een beste plek om te filmen, zodoende.
Asphyx - "The Krusher"
|
|
|
Post by Natasja on Aug 31, 2009 18:47:39 GMT 1
Over het festival zelf, goed georganiseerd allemaal, toffe locatie ook, al heeft zo'n locatie natuurlijk wel voor en nadelen, sowieso omdat het een gratis festival is, dat brengt toch altijd wat debielen met zich mee. Over het algemeen niet erg veel last van gehad, het was kwa aantal bezoekers precies goed, niet te druk en ook niet te weinig mensen. Een gratis festival heeft natuurlijk wel charmes, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een betaald festival denk ik, had het idee dat veel mensen het op deze manier wat minder serieus namen en constant rond- of wegliepen waardoor het minder druk was, maargoed misschien zie ik dat wel verkeerd. Hoe dan ook hing er wel een gemoedelijke sfeer ( en Eindhoven is sowieso een leuke stad dus dat scheelt ook al ) en het algemeen was wel goed, gezellig ook, veel gelachen zoals Martijn al zegt, en heerlijke broodjes Gyros gegeten ( altijd als ik in Eindhoven ben wil ik zo'n zelfde broodje Gyros, die zijn echt heerlijk hehe.. ) Bovendien zat het weer ook nog eens mee, aardig zonnig en niet te warm, helaas was ik wel erg moe, had precies die nacht slecht geslapen, maar ik heb wel een leuke dag gehad. Voor herhaling vatbaar, al heb ik ook nogsteeds hoop voor een nieuwe editie van Baroeg Open Air, vond het daar vorig jaar ook erg leuk. Ohja die grote Tesla Coils waren ook gaaf trouwens!
|
|
|
Post by Martijn on Aug 31, 2009 20:58:08 GMT 1
Ik ging voor de hamburgers! Vet filmpje btw!
|
|
Sander
Junior Member
>4&x
|
Post by Sander on Aug 31, 2009 21:04:49 GMT 1
Hehe die tesla coil show vond ik misschien wel het leukst van alles die dag, maar misschien ben ik ook wel gewoon een nerd. Vooral omdat ze de Contra jungle theme deden. ;D
|
|
Roos
Junior Member
|
Post by Roos on Sept 3, 2009 12:38:33 GMT 1
Jammer dat ik er niet heen kon, maar het was allemaal voor 'het goede doel'. En het was niet voor niets ik heb mn auto die dag wel verkocht! @leuk verslagje weer. Sander: ja jij bent gewoon een nerd (en voor het geval je het wil zeggen: ja ik ben een n00b.. Je hebt helemala gelijk).
|
|