|
Post by Natasja on Aug 14, 2009 17:53:23 GMT 1
|
|
|
Post by Natasja on Aug 25, 2009 0:57:30 GMT 1
Ok, vier "kaartjes" ( plaatsen op de gastenlijst eigenlijk ) gewonnen voor dit concert, zo win je nooit iets en zo vier kaartjes voor Cynic hmm.. Het vervelende is alleen dat ze allebei onder dezelfde naam zijn gewonnen, een prijsvraag van Zwaremetalen en een prijsvraag van Lords of Metal, ik vraag me af hoe we dat moeten doen. Drie plaatsen zijn in ieder geval al vergeven, er is er nog een over voor een gelukkige liefhebber.
|
|
|
Post by Natasja on Sept 7, 2009 0:39:05 GMT 1
Cynic was echt helemaal geweldig vanmiddag, ik ben blij dat we geweest zijn in ieder geval, bovendien was het ook een gezellige dag. Sinds de reunie tour in 2007 heb ik ze niet meer live gezien ( en ze hebben in de tussen tijd natuurlijk ook nog een nieuw album uitgebracht ) dus ik was echt ontzettend benieuwd hoe het nu zou zijn maar het was nog beter dan in 2007, echt heel goed. Het was een vrij lange set, ze hebben alle nummers van Traced in Air gespeeld en 6 nummers van Focus als ik me niet vergis! Eigenlijk hadden ze Focus ook in zijn geheel moeten spelen maargoed je kunt niet alles willen haha. Het is me gelukt om 9 nummers te filmen, deze zijn te bekijken/beluisteren op mijn Youtube kanaal: www.youtube.com/user/NJKooimanOndertussen wel even pauze gehouden want ik film zonder statief en dat zorgt voor pijnlijke armen. De P60 is trouwens ook een onwijs mooie en vrij grote zaal die makkelijk bereikbaar is vanaf de snelweg. Gelukkig konden we alle drie gratis naar binnen en hebben we geen gezeik gekregen met de dubbele naam.
|
|
Sander
Junior Member
>4&x
|
Post by Sander on Sept 7, 2009 23:13:03 GMT 1
Beste optreden dat ik van Cynic gezien heb, zeker weten. Geluid was perfect, in de filmpjes klinkt het wat anders dan in het echt.
|
|
|
Post by htheripper on Sept 11, 2009 23:21:30 GMT 1
Hier wat foto's van het concert: Dosa Jhana Cynic Meer foto kun je vinden op mijn site: www.metalkrant.net Daar is ook een recensie van het optreden te vinden.
|
|