|
Post by Natasja on Sept 30, 2009 18:20:42 GMT 1
Hellfest Open Air 2010 @ Clisson, Frankrijk 18-19-20 juni 2010. De eerste namen zijn al bekend ( nu nog 80 te gaan inclusief de headliners) 7 Seconds Agnostic Front Architects Arch Enemy Atheist Behemoth Black Cobra Bloodbath Born From Pain Count Raven Dark Funeral Dying Fetus Earth Crisis Finntroll General Surgery Ghost Brigade Gwar Immortal Kampfar Negura Bunget Obscura Rwake Saviours Secrets Of The Moon Sepultura Suffocation Swallow The Sun Sworn Enemy Tankard Twisted Sister Walls Of Jericho Weedeater Website: www.hellfest.fr
|
|
|
Post by Natasja on Sept 30, 2009 18:21:21 GMT 1
Ik vind de line-up nu al vrij sterk eigenlijk, en er komen nog 80 namen bij, dat beloofd wat! Zou op basis van deze line-up op dit moment nu al voor dit festival kiezen.
|
|
Sander
Junior Member
>4&x
|
Post by Sander on Sept 30, 2009 23:31:21 GMT 1
Paar leuke namen ja, ik wil best eens gaan.
|
|
Koen
Full Member
|
Post by Koen on Oct 1, 2009 7:35:58 GMT 1
Agnostic Front Arch Enemy Atheist Behemoth Black Cobra Bloodbath Born From Pain Immortal Saviours Sepultura Suffocation Swallow The Sun Sworn Enemy Walls Of Jericho
Dat is al behoorlijk de moeite ja. Graspop zal waarschijnlijk wel veel dezelfde namen hebben vermoed ik echter. Ik wacht nog even af.
|
|
Plague
Full Member
Unpure - Unholy - Untight
|
Post by Plague on Oct 1, 2009 15:48:42 GMT 1
Ah, Twisted Sister! Mooi.
|
|
|
Post by Natasja on Oct 1, 2009 16:31:05 GMT 1
@ Koen, dat klopt wel ja, alleen heeft Hellfest altijd toch een wat sterkere line-up dan Graspop, zeker de afgelopen jaren.
Hopelijk heb ik tegen die tijd ook een rijbewijs, dat maakt het allemaal wat makkelijker.
|
|
Koen
Full Member
|
Post by Koen on Oct 2, 2009 7:34:32 GMT 1
Het klopt dat Hellfest altijd wat progressiever durft te boeken. Dan bedoel ik niet als in prog-bands, maar bands als Saviours en Black Cobra zul je toch niet op Graspop zien idd. Plus dat Graspop ook nooit meer Misfits boekt, klootzakken.
|
|
|
Post by Davinci on Oct 24, 2009 9:28:40 GMT 1
Ik wil er wel heen, maar het is wel behoorlijk ver.
|
|
|
Post by Natasja on Nov 23, 2009 19:36:32 GMT 1
De eerste headliner van Hellfest 2010 is bekend en dat is Kiss.
|
|
|
Post by Robbert on Nov 28, 2009 13:50:50 GMT 1
Van wat ik ken zijn 7 Seconds, Black Cobra, Count Raven, Dark Funeral, Gwar, Immortal, Rwake, Saviours, Tankard, Twisted Sister en Weedeater wel interessant ja. Zeker als de line-up van Graspop (waar ik normaal gesproken naartoe ga) weer zo'n hoog nu-metalgehalte als afgelopen keer gaat krijgen. Maar ik twijfel nog, zeker met de poep- en piesverhalen van Natasja van afgelopen jaar in het achterhoofd
|
|
|
Post by Jesper on Nov 30, 2009 18:29:03 GMT 1
GODFLESH, the industrial metal band from Birmingham, England which formed in 1988 by Justin K. Broadrick (guitar, vocals, and programming) and G. C. Green (bass) and disbanded in 2002, will perform at next year's installment of the Hellfest, set to take place June 18-20, 2010 in Clisson, France. This will mark the reunited group's only appearance in Europe.
|
|
|
Post by Natasja on Nov 30, 2009 22:01:55 GMT 1
Ik wil echt ontzettend graag naar Hellfest komend jaar, hopelijk is er dan wel wat verbeterd betreft de voorzieningen maar daar heb ik wel vertrouwen in. Uiteindelijk was het allemaal best overkomelijk hoor, Hellfest is gewoon een onwijs tof festival met een sterke line-up elk jaar. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook mijn rijbewijs, zou mooi zijn!
|
|
|
Post by Jesper on Dec 5, 2009 15:53:58 GMT 1
Ondertussen zijn ook Candlemass, Asphyx, Raven, Overkill, Ihsahn, Katatonia, The Devil's Blood en Necrophagist bekend gemaakt. Dus dat wordt weer naar Hellfest dit jaar. En de rest van de bands:
|
|
|
Post by Natasja on Dec 5, 2009 16:30:12 GMT 1
OMG, ik vind het echt geniaal. ;D
|
|
Koen
Full Member
|
Post by Koen on Dec 5, 2009 17:14:08 GMT 1
Als het aan mij ligt komen van die nieuwe lijst Candlemass, Carnifex en Overkill ook naar Graspop!
|
|