Koen
Full Member
|
Post by Koen on Sept 15, 2009 15:06:51 GMT 1
Daarbij is Remains, met alle respect trouwens, ook niet erg bijster origineel als support! Remains is momenteel wel de enige (death) metal band uit Zeeland die er toe doet. *voelt zich een dolend schaap* Ontopic: afwezig jammer genoeg, wegens verhuisperikelen. Spijtig wel!
|
|
|
Post by Jesper on Sept 15, 2009 17:31:19 GMT 1
Ja, anders kom je er nog een keer op terug...
Maar goed ik vond het een erg tof optreden van Hail of Bullets. Vooral de twee nieuwe nummers deden het goed. Voor de rest vond ik de Pit maar een wat sfeerloze zaal, en de licht man deed ook niet echt z'n best om daar verandering in te brengen(mag ik hopen).
|
|
|
Post by Emillio on Sept 15, 2009 19:18:56 GMT 1
Opkomst in de Pit is zowiezo wel een probleem.
|
|
|
Post by Emillio on Sept 15, 2009 19:29:47 GMT 1
Op PIT-site staan ook foto's. En daar is dan ook weer bedroevend lage opkomst te zien!
|
|
Koen
Full Member
|
Post by Koen on Sept 18, 2009 12:38:42 GMT 1
Even wat simpele logica uittesten: Subsidie -> geen resultaatverbintenis op korte termijn -> geen moeite/promotie -> lage opkomst. Waar zou er in deze cyclus het beste wat veranderd worden? Jesper: ik had het nog niet gezien en moest toch wel een grijnzen. Niks ten nadele van jouw band overigens. Nu we het daar toch over hebben: hoe ziet de nabije toekomst er uit voor Remains? Opnames, optredens? Ik ben benieuwd!
|
|