Plague
Full Member
Unpure - Unholy - Untight
|
Post by Plague on Dec 8, 2009 21:48:26 GMT 1
Releases:
Desaster - 20 Years of Total Desaster The Devils Blood - The Time of No Time Evermore Urfaust - Der Eindsiedler Heretic - Gods over Humans, Slaves under Satan Power From Hell - The True Metal Nocturnal - Violent Revenge Metalucifer - Heavy Metal Bulldozer Katharsis - Fourth Reigh Perversor - Cult of Destruction Proclamation - Externation of Cruel Bestiality Antaeus/Katharsis - Split Teitanblood - Seven Chalices Denial of God/Abysmal Grief - Split Metalucifer - Heavy Metal Drill Manilla Road - After Midnight Live
Live Rituals:
The Devils Blood @ W2 & 'tBeest Heretic @ Fireblade Force Hell Militia @ Fireblade Force Nocturnal & Gospel of the Horns @ Baroeg Pentacle & Pentagram @ Baroeg Baptism @ Baroeg Urfaust @ Under The Black Sun
Hoogtepunten:
The Devils Blood! Het de klok rond feesten op festivals met veel bier en andere middelen. De mooie ontmoetingen en het contacthouden met mijn helden! Veel nieuwe vrienden gemaakt dit jaar!
Dieptepunten:
Het regelmatige krap bij kas zitten en daardoor de collectie niet al te best uit kunnen breiden... Het stel shagrokende paupers die achteraf helemaal geen echte maten blijken te zijn en de irritatie die hoog oploopt tegen die zotten! Sterf!!!
|
|
|
Post by Robbert on Dec 9, 2009 9:50:34 GMT 1
Hoogtepunten: The New Year's Gathering op 4 januari in 013 Tilburg, waar ik een voor mij nog onbekend bandje genaamd The Devil's Blood leerde kennen. Het bleek de ontdekking van het jaar.
Lekker helemaal vooraan staan bij de geweldige show van AC/DC in het Sportpaleis te Antwerpen.
Niet muziek-gerelateerd maar moet toch even vermeld worden: Opwindende nieuwe tweede baan (al is het maar omdat ik me nu een Fender Precision Bass kon veroorloven).
Black Sun, Wolves In The Throne Room, The Devil's Blood, Angel Witch, The Atomic Bitchwax, Cathedral, Saviours en natuurlijk de Orange Goblin Metal Disco op weer een fantastische editie van Roadburn.
UFO, Mastodon en Candlemass op Graspop.
Een ontroerend mooie set vol klassieke rockabilly, western swing, rhythm & blues en andere lekkere stoffige muziek van Kitty, Daisy & Lewis op Lowlands
Een buitengewoon gezellig avondje 013 met een humeurig The Devil's Blood, een atypische Trouble en een vervreemdend maar fascinerend Pentagram, aangevoerd door de wel zéér markante Bobby Liebling.
7 november: Band van het jaar The Devil's Blood komt eindelijk naar Goes. En het was góóóéééd!! (ondanks de stank)
Triggerfinger twee weken later was trouwens ook niet verkeerd.
En ook niet onbelangrijk: mijn eigen bandje The Hollow Men treedt (dankzij onze zeer fanatieke manager) heel veel op. Dat we niet alleen de support mogen doen van het geweldige The Atomic Bitchwax maar dat de gitarist van die band ons zelfs goed genoeg vindt om een T-shirt van ons aan te trekken is wel het spreekwoordelijke kersje op de taart.
Dieptepunten waren er natuurlijk ook (teveel nu-metal op Graspop, te weinig fatsoenlijke gitaarmuziek op Lowlands) maar ach...
|
|
Felix
Full Member
|
Post by Felix on Dec 9, 2009 11:39:55 GMT 1
Releases: Desaster - 20 Years of Total Desaster The Devils Blood - The Time of No Time Evermore Urfaust - Der Eindsiedler Heretic - Gods over Humans, Slaves under Satan Power From Hell - The True Metal Nocturnal - Violent Revenge Metalucifer - Heavy Metal Bulldozer Katharsis - Fourth Reigh Perversor - Cult of Destruction Proclamation - Externation of Cruel Bestiality Antaeus/Katharsis - Split Teitanblood - Seven Chalices Denial of God/Abysmal Grief - Split Metalucifer - Heavy Metal Drill Manilla Road - After Midnight Live Wat een lijst, ik zou zelf The Devil's Blood er niet in zetten evenals Urfaust en Perversor, de rest zijn echte toppers inderdaad... Zal eens nadenken over mijn lijst van 2009, kwam toch eigenlijk nog best veel aardigs uit dit jaar als ik zo terug kijk.
|
|